До прем’єри напруженого трилера «Фатальний меседж» актор Брендон Скленар поділився з The Mango закулісними історіями, подробицями зйомок і враженнями від співпраці з режисером Крістофером Лендоном. . Зірка голлівудських стрічок розповів про зйомки, свого персонажа та співпрацю з режисером Крістофером Лендоном.
Що ви подумали про сценарій, коли прочитали його?
Моєю першою думкою було те, що я не читав нічого подібного раніше. Це насе фільми сімдесятих років, з дуже малою кількістю локацій, вкорінений у тонкощах перформансу і просто дуже стриманий.
А яка була перші реакція про персонажа Генрі?
Спочатку я подумав: “Що цей хлопець робить?”. Бо якби я був на першому побаченні з кимось, хто постійно відволікається, перевіряє свій телефон і ходить до туалету, я б, напевно, просто втік. Тож для мене було важливо спершу відповісти на це питання собі і відчути, що змушує Генрі залишатися, щоб аудиторія теж його зрозуміла. Але на сторінці він просто читається як добрий і терплячий чоловік, і я думаю, що в цій простоті є краса, яку не часто побачиш. Генрі справді подобається ця жінка і він співчуває тому, через що вона проходить, і це те, на що було приємно спертися.

У нього є цікава дуга в історії, яка є тонкою, але такою життєво важливою.
Так, і це було цікаво зрозуміти саме через те, наскільки його внутрішня дуга тонка. Це було майже так само, як знайти його мораль. Я не думаю, що Генрі довго перебував у стосунках, і тепер він починає закохуватися, поки все це відбувається, в тому числі розглядає можливість викриття мера, на якого він працює фотографом у пресі.
Якими були його стосунки з Вайолет напередодні побачення, яке ми бачимо на екрані?
Ну, це нові стосунки після того, як вони листувалися кілька місяців, спілкувалися у фейсбуці тощо. Зрештою, це їхня перша зустріч, тож вони просто двоє божевільних дітей, які йдуть на побачення.
Як би ви описали Вайолет, яку грає Меґан Фахі?
Вона, безумовно, дуже добра і щира, і, очевидно, турботлива мати, яка ставить це понад усе. І я думаю, що це дійсно проглядається в персонажі, що також є свідченням Меґан, яка є такою чудовою людиною, такою доброю і милою. Вайолет не має жодних прихованих мотивів і не схильна до маніпуляцій, що іронічно, адже вона намагається приховати багато з того, через що проходить, але їй дуже важко це зробити.

Загалом, що найбільше лякає вас у цій історії?
Відчуття, що ти в пастці і нічого не можеш з цим вдіяти. Ти не можеш нікому написати або зателефонувати, і за тобою постійно спостерігають і слухають. Таке відчуття, що тебе притискають до стіни, і це абсолютно жахливо, особливо коли під загрозою життя твоєї родини. Історія про те, що за тобою постійно стежать, знайома кожному, навіть якщо психопат ніколи не надсилав тобі щось по air drop. Я думаю, що кожен може відчути себе в такій технологічній в’язниці, в якій ми всі, на жаль, живемо.
А що для вас найцікавіше у фільмі?
Я думаю, що в ньому набагато більше гумору, ніж я очікував спочатку, що, на мою думку, буде гарним протиставленням напруженому реальному життю, через яке проходять Вайолет і Генрі.
Що, на вашу думку, такий режисер, як Крістофер Лендон, привніс у цей проект як режисер?
Я великий фанат фільмів жахів і бачив усі його фільми. Мені дуже сподобався “Химери” – я вважаю, що він дуже добре зроблений. Цей комедійний тон жахів дуже важко передати, і я вважаю, що він просто впорався з цим завданням у своєму фільмі. Працювати з ним над “Фатальним меседжем” було надзвичайно приємно. Вібрація Кріса не схожа ні на що, з чим я стикався раніше, з точки зору того, наскільки він спокійний і наскільки немає напруги на знімальному майданчику. Це просто приємний досвід, який, зрештою, є найкращим способом зробити щось велике і сприяти творчості. Після першого тижня зйомок ми знайшли спільну мову і дуже гарний ритм один з одним. Це просто чудово мати таку співпрацю, де ніхто з нас нічим не переймається – це найкращий спосіб зробити це.
Як було працювати з такою продакшн-компанією, як Blumhouse?
Якщо говорити про жахи, то вони зняли найкращі фільми жахів і трилери за останні кілька десятиліть, тому вони ідеально підходять для цього. Blumhouse відповідальний за те, що я з’їв сотні пакетиків попкорну.
Говорячи про поїдання попкорну, це, безумовно, фільм, яким варто насолоджуватися в кінотеатрі, чи не так?
Так, тому що немає нічого подібного. І в цьому випадку є стилістичний елемент того, яким є фільм візуально, який буде чудово сприйматися в кінотеатрі. Він відрізняється і є унікальним, і я думаю, що це буде досвід, який здивує глядачів.
Нагадаємо, стрічку “Фатальний меседж” уже можна переглянути на великих екранах.

Актор кіно і театру. Читачі ZIRKY особливо люблять його за гострі відгуки та рецензії на фільми як кінокритика, цінні враження та аналіз кінопродукції світового та українського ринку