Каннський кінофестиваль-2025 демонструє: блиск і гламур більше не рівняються на ефектність заради ефектності. Замість яскравого епатажу — тонка естетика, витончені силуети й мистецтво understatement. Зірки на червоній доріжці цього року мовчки погодилися: елегантність — головний тренд сезону.
Довгі сукні, легкі струмливі тканини, делікатні відтінки, шлейфи, які не кричать, а шепочуть, і аристократична стриманість у кожному жесті — Канни знову задають моду не лише на кінематограф, а й на стиль.
Одним із найгучніших (і водночас найспокійніших) повернень стала поява Анджеліни Джолі, яка вперше за 17 років ступила на каннський хідник у розкішному total look від Brunello Cucinelli — справжній маніфест тихої розкоші. Її образ — втілення сили, що не потребує гучних заяв.
Акторка Діане Крюгер у Prada підкорила бездоганним балансом між класикою й сучасністю, здавалося, відточуючи кожен крок на червоній доріжці до рівня мистецтва.
Не менш ефектними були виходи Дженніфер Лоуренс, Леї Сейду, Наомі Кемпбелл, Ель Фаннінг та Зендеї, які також обрали мову тонких силуетів і витончених деталей.
Цьогорічні Канни — це не просто про кінопрем’єри. Це свято елегантної жіночності, коли менше — дійсно більше, а стиль говорить голосніше за будь-які слова.
Анджеліна Джолі у Brunello Cucinelli

Емма Стоун у Louis Vuitton

Розі Гантінгтон-Вайтлі у Balenciaga

Зої Дойч у Chanel

Наталі Портман у Dior

Діане Крюгер у Prada

Дженніфер Лоуренс у Dior


Редактор рубрики шоу-бізнес. Пишу про зірок, новини та події зі світу шоу-бізнесу. Захоплююсь репортажною та fashion фотографією, мистецтвом, латиноамериканською музикою