Нові деталі Українського тижня моди, що проходитиме з 4 по 8 вересня в Києві
Цього сезону, згідно з офіційним розкладом, колекції представлять понад 50 українських брендів. Тема Ukrainian Fashion Week SS26: взаємодія моди та культури — сила моди як культурного коду та інструменту збереження національної ідентичності, яка в умовах повномасштабної війни стала одним із ключових чинників національної безпеки. Серед форматів сезону — покази, імерсивні презентації, перформанси та концептуальні інсталяції, які сміливо виходять за межі традиційних і втілюють креативність та творчу свободу.
Сезон розпочнеться в Національному музеї мистецтв імені Богдана та Варвари Ханенків з фіналу XXVI Конкурсу молодих дизайнерів одягу «Погляд у майбутнє. Музейна колекція Ханенків». А у стінах Мистецького Арсеналу 5-7 вересня українські бренди ANDREAS MOSKIN, JULIYA KROS, MAKI, SIDLETSKIY, VIKTORANISIMOV та інституція UFEG представлять адаптивні образи в рамках експозиції «Одяг з функцією». Вона стане продовженням однойменної Ініціативи, започаткованої в сезоні FW25–26. Метою експозиції є привернення уваги модної індустрії та суспільства до однієї з найважливіших тем сьогодення — зростання кількості українців з пораненнями внаслідок війни.
Серед кроссекторальних подій — презентація-перформанс Art That Walk від Lysenko Gallery (London–Kyiv) з роботами сучасних українських митців; проєкт бренду MY THEATRE, створений театральною художницею Дар’єю Білою; відкриття простору архіву бренду KHRYSTYNA RACHYTSKA в Мистецькому Арсеналі, присвяченого вишитій сорочці, як феномену українського та світового мистецтва; виставка про діалог поколінь – живопис Миколи Самокиша та авторські прикраси його онуки Катерини Басовської; презентація-перформанс про діалог моди та мистецтва бренду POUSTOVIT, а також експозиція Art of Fashion у Мистецькому Арсеналі — ретроспектива образів українських дизайнерів, натхненних творчістю художників, скульпторів, графіків та ілюстраторів.
Від початку повномасштабного вторгнення благодійна складова стала невіддільною частиною Ukrainian Fashion Week. Тому цього сезону команда продовжує Ініціативу «Обличчя героїв» — проєкт, спрямований на допомогу військовим з мінно-вибуховими пораненнями обличчя. Дизайнери та гості Тижня матимуть можливість підтримати Ініціативу. Проєкт реалізується у співпраці з Благодійним фондом ЯНКО, в межах підписаного Меморандуму. Також під час Ukrainian Fashion Week SS26 буде представлена «Портретна галерея захисників» — проєкт, присвячений представникам модної індустрії, які стали на захист України. Проєкт 3-й сезон реалізується у співпраці з ready2wear.agency.
А 8 вересня в київському ЦУМі вперше пройде бізнес-конференція, організована Ukrainian Fashion Week та White rabbit agency. Подія зосередиться на ключових професійних викликах, з якими зіштовхується українська fashion-індустрія в умовах повномасштабної війни: адаптація виробництва, трансформація форматів та географії продажів, комунікаційні стратегії в кризовий час. Конференція стане простором діалогу, що об’єднає провідних гравців навколо спільних викликів і спільного бачення майбутнього індустрії.