У столиці 1 жовтня відбулася презентація першої в Україні міжнародної інвестиційної кінокомпанії «Smart Movie».
Продюсери, зірки кіно та шоу-бізнесу об’єдналися в рамках проекту для того, щоб вивести український кінематограф на світовий ринок.
Спершу, “Smart Movie” – досить унікальний стартап з незвичайною бізнес-моделлю, суть якої полягає в тому, що будь-яка людина, яка має хоча б невеликий початковий капітал, може приєднатися до кінопродукції. Проте це не тільки “для мистецтва”, а також для заробітку грошей: за приблизними розрахунками, кожні 5 тисяч доларів інвестицій можуть перетворитися на прибуток у 48 тисяч.
Як це працює? За словами креативного продюсера “Smart Movie” актора Володимира Горянського, пандемія коронавірусу і, як наслідок, часткова заморозка кінопродукції у світі, спровокує у майбутньому дефіцит контенту. І ось тут саме на “сцену” вийде “Smart Movie”, зі своїм кінопродуктом.
“Світові катастрофи завжди ведуть до ринкового вибуху. Нашій ідеї передував великий аналіз: є велика потреба на цьому ринку. Це реально і безпечно з точки зору інвестицій. Потрібен матеріал, що відповідає певному рівню. Ось що важливо для ринку і для продажу. А що для цього потрібно? Для цього потрібна команда та талановиті сценаристи. Команда вже створена, до неї приєднуються люди, і головне, що ці люди є у багатьох країнах, включаючи Європу. У нас є типажні цікаві артисти, яких можна продавати за гарні гроші за кордоном. Крім того, з’являються дуже цікаві молоді режисери, які готові знімати кіно грамотно і професійно, враховуючи тенденції світового кіно”, – відзначив Володимир Горянський.
На першому етапі вриватися на ринок “Smart Movie” планує з двома стрічками: “Сліпі на волі” та “Ходив колись у Житомирі”. Так, це фільми без надмірних бюджетів, але саме в тому і “фіча” кіноринку, що як правило, окуповуються картини з невеликими бюджетами, але талановитими сценаріями. Крім того, у планах також створення першого вітчизняного постапокаліптичного екшена “Заборонене насіння”, режисером якого виступить Андрій Люлько.