Геніальний фільм від не менш геніального режисера, Грети Гервіг, яка надихнула у майбутньому одного великого мангаку, Наокі Урасаву, на написання Хлопців 20 та 21 століття своїм визначним фільмом Жінки ХХ століття.
Сюжет: бездоганна критика нинішнього патріархального устрою світу, який пригнічує жіночий клас своєю сексуалізацією та безпідставною ненавистю до прекрасної статі. Кожна секунда хронометражу просякнута глибокою драмою та почуттям приреченості, яким страждає головна героїня фільму, від появи будь-яких непотребських ознак ‘потворності’ на її тілі. Тут нас сценаристка відводить на довгий курс з ніцшеанської філософії, презентуючи глядачеві досконалий шлях до надлюдини, а так само три стадії розвитку людини: ‘верблюд’, ‘лев’ і ‘дитина’.
Верблюд це Кен, який починає пізнавати світ і відкривати в собі чакри ‘сигми’, шляхом вивчення хоббіхорсингу. Розвиваючись, він зможе в майбутньому побудувати справжню імперію зла в Барбі-Ленд, де злі патріархальні цінності починають знищувати жіночий пролетаріат.
Лев це сама Барбі. Вона ввібрала в себе всі знання та досвід феміністичного суспільства та минулих поколінь від маленької емо-дівчинки, доньки власника протагоністки в реальності, і усвідомлює, що цей патріархальний устій має бути знищений, адже тільки на цих руїнах вона зможе побудувати той світ, де всім буде добре. Світ радфемства.
Дитина це творець Барбі, що з’явилися швидко, у сцені втечі гг-шки від злих корпоратів, і розкрила себе у фіналі фільму. Вона не критична, вона живе ні минулого, ні в майбутньому. Вона живе тепер. Їй немає потреби руйнувати минуле – вона вільна від нього. Вона бере досвід, але вона не скута правилами. Вона створила свою правду та взяла на себе відповідальність за своє життя. Вона ж буде мостом переходу Барбі від людини до надлюдини наприкінці фільму.
Наприкінці: Воістину великий витвір мистецтва, яке довгі роки закріпитися у пам’яті справжніх поціновувачів.
Змінюються епохи. Змінюються місця. А діяння людства залишаються незмінними.
10 із 10
Шедевр. База.