Український бренд базового жіночого одягу SOLMAR 10 жовтня вийшов у свою першу велику публічну комунікацію. Кампейн має на меті стати маніфестом жінкам: “Змінювати одяг як настрій, але подобатися собі будь-якою – це база”.
У межах кампейну на сторінці SOLMAR в Instagram зокрема з’являться короткі відео, які демонструватимуть мікроісторії кількох дівчат: з роботою, подругами, митями щастя та суму, маленькими слабкостями та свободами. Усі ці ролики, як пазл, разом поєднуватимуться в один великий маніфест. Реклама бренду на білбордах, фасадах торгових центрів та сітілайтах підтримає головне повідомлення кампейну на вулицях великих міст.
Так творці кампейну прагнуть закцентувати на тому, що дає жінкам енергію радіти, жити, досягати успіху, почуватися впевненими у собі та бути щасливими. Фактично, відео покликані розповісти історії про емоційний та фізичний фундаменти – невіддільну базу, важливою частиною якого завжди є одяг. Ці ролики є своєрідною одою дівчатам, які приймають себе у будь-якому настрої та вбранні.
“Ми знаємо, наскільки сучасним жінкам важливо відчувати себе, приймати власні стани та настрій. Особливо в осінній сезон, коли на вулиці холодно, але хочеться залишатися красивою. Саме тому потрібен базовий гардероб, і це про SOLMAR”, – зазначають засновники бренду Ольга та Сергій Костецькі.
До слова, до створення масштабного проєкту долучилися маркетингова агенція Fedoriv та PR-редакція “kirilllenka”. Зауважимо, що SOLMAR – це український бренд стильного базового одягу, який пропонує універсальні сучасні жіночі моделі у великій палітрі кольорів за доступною ціною. Instagram-магазин SOLMAR сьогодні є найбільшим в Україні й налічує понад 890 тисяч фоловерів. До того ж, бренд має успішний онлайн-магазин та 16 офлайн-магазинів у великих українських містах. Що важливо, SOLMAR нещодавно вийшов на європейський ринок й зараз активно розвивається у Польщі. Вже відкрито магазин у Познані, успішно функціонують insta- та онлайн-магазини. І це лише початок!