7 грудня у Львівській національній філармонії відбудеться концерт «Червона скрипка» за участі Національного ансамблю солістів «Київська камерата» під орудою всесвітньо відомої американо-канадської диригентки Кері-Лінн Вілсон. Разом з оркестром виступлять Галицький академічний камерний хор та яскраві українські солісти – скрипалька Богдана Півненко, контрабасист Назарій Стець і блискучий фортепіанний дует «Kyiv Piano Duo».
Програма об’єднає Голлівуд і Україну, класику та сучасність. У концерті прозвучить львівська прем’єра знаменитої Сюїти для скрипки з оркестром «Червона скрипка» Джона Корільяно, який отримав «Оскар» за музику до цього фільму у 1998 році. Також пролунає відомий саунтрек до оскароносного фільму Стівена Спілберга «Список Шіндлера» ще одного голлівудського метра Джона Вільямса. Сучасний американський авангард буде представлено Концертом для контрабасу з оркестром сучасної композиторки Міссі Маццолі «Dark with Excessive Bright» («Темний з надмірно яскравим») – це справжній музичний гіпноз, що балансує між світлом і темрявою, свідомістю і підсвідомістю.
Український блок відкриє перший в історії української музики Концерт для фортепіано в чотири руки з оркестром «Сталь. Фіалка. Лють» Олега Безбородька.
Концерт можна визначити як «музичну емблему» нашого часу. На цьому наголошує і сам композитор: «Назва “Сталь. Фіалка. Лють” має форму трирядкового вірша і поєднує образи, що для сучасного українця несуть прості, чіткі й болючі символи: подвиг захисників “Азовсталі”, останній вірш поета-воїна Максима Кривцова та лють, спрямовану на ворогів».
На завершення вечора прозвучать дві музичні молитви – «Софія» Вікторії Польової та «Kyrie Eleison» Богдани Фроляк – стримані, світлі, сповнені внутрішнього спокою й духовної глибини.
Для слухачів це буде цікава подорож через кіно, історію, сучасність і молитву…
Купити квитки на концерт “Червона скрипка”

Матеріал надано прес-службою артиста або заходу і опубліковано без редакційних правок. Для співпраці з журналом ЗІРКИ звертайтесь, будь-ласка, в наш відділ маркетингу.
