Жива музика і добрі справи: 25 листопада зірковий медіабренд Viva! влаштував благодійний вечір на підтримку української армії, яка захищає наше життя і незалежність.
З 24 лютого онлайн-журнал Viva.ua продовжував роботу в режимі нон-стоп. На початку повномасштабної війни ми перейшли на соціальний формат, змінили теми з розважальних на ті, які морально підтримували українців, допомагали психологічно та об’єднували. Нашою метою було всім, хто нас читає і слідкує за Viva! в соціальних мережах, дати надію, стимул рухатися далі та робити свій внесок у боротьбу.
25 листопада, попри блекаут, у самому серці столиці — готелі Premier Palace Hotel — зібралися люди, які продовжили цю місію. Кожен гість благодійного вечора Viva! став причетним до збору коштів для частини спеціального призначення А5750 ССО ЗСУ на засоби зв’язку та камери з зумом для спостереження. У цьому нас підтримав «Благодійний фонд ЕСФІРЬ».
Lida Lee
Слава Соломка, телевелучий каналу «Київ»
Вітальне слово до гостей заходу виголосила головна редакторка онлайн-видання Viva.ua Людмила Гріцфельдт
Мирослава Смірнова, почесна засновниця «Благодійного фонду ЕСФІРЬ»
Ведучий заходу — телеведучий каналу «Київ», актор театру та кіно Слава Соломка — під час відкритого благодійного аукціону розіграв унікальні лоти: картину художника українських муралiв Андрія Ковтуна, живопис на архiтектурi якого народжений спiльно з компанiєю Farba Kolorit та виконаний професiйними фасадними продуктами Farbmann, а сама картина присвячена 19-річному герою України, «Запорізькому меснику», який з ПЗРК збив 6 ворожих літаків; ексклюзивний піджак і сорочку від бренду 24ethno_avenue, створені в українському етнічному стилі; лімітоване видання односолодового віскі Whisky Wolfburn Slava Ukraini з винокурні Wolfburn — цей скотч витримувався впродовж семи років у бочках з під бурбону; головка витриманого сиру від українського виробника «Мукко», який нещодавно отримав бронзу на Всесвітньому конкурсі World Cheese Awards-2022 у Лондоні.
Генеральний партнер благодійного вечора Viva! на підтримку ЗСУ — компанія Farbmann Kolorit Group, бренд лакофарбових матеріалів з 20-річною історією та відомим ім’ям. Сьогодні «Фарби Колорит» – єдиний в Україні виробник фарби, який використовує виключно імпортну сировину. Бренд Kolorit отримав престижну нагороду «Вибір року-2020» та звання «Краща фарба українського виробництва».
Ольга Женевська, керівниця проєктів компанії Farbmann Kolorit Group
У межах благодійного вечора відбулось дефіле українського преміального бренду одягу 24ethno_avenue, який поєднує в собі сучасний стиль та унікальне самовираження в традиційних мотивах. Бренд використовує 100% натуральні тканини, етнічні мотиви та у кожному виробі вплітає наш унікальний національний генетичний код.
Далі на гостей чекала дегустація українських та європейских вин від мережі фірмових магазинів «Вина світу» в компанії відомого сомельє Олега Кравченка, а також вишукані страви від шефа ресторану «Ікігай» Дмитра Кривошапа. Ця частина заходу мала назву фудпейрінг — коли страви та напої гармонійно поєднані між собою і чудово смакують разом.
Ілона Гвоздьова з подарунковим боксом від преміального українського бренду Inro. Inro – це цілий світ: світ ароматів, вражень, очікувань, спогадів, можливостей та емоцій.