Український бренд Ruslan Baginskiy відзначає своє десятиріччя масштабною подією у столиці світової моди. Цього літа дизайнер став запрошеним гостем легендарного універмагу Galeries Lafayette Paris Haussmann, де створив унікальний дизайн для 12 головних вітрин.
У межах ювілейного проєкту бренд також відкрив pop-up простір і магазин формату shop-in-shop на другому поверсі Galeries Lafayette. Це не лише важливий крок для розвитку бренду, а й історична подія для української моди на світовій арені.


Головна будівля Galeries Lafayette — видатна архітектурна споруда, збудована ще у 1912 році, яка понад століття залишається не тільки туристичною пам’яткою, а й ключовою платформою світової моди. Щороку Galeries Lafayette приймає 27 мільйонів відвідувачів та тримає лідерство у продажах серед європейських департаментів. Фасад знакової будівлі прикрасив спеціально створений банер Ruslan Baginskiy у синьо-жовтих кольорах площею 140 м². Сам проєкт увійшов до кутюрної програми офіційного Тижня моди в Парижі, що підкреслює значущість події для українського дизайну на міжнародній арені.
Вітрини Galeries Lafayette — особливий культурний простір, де з початку ХХ століття народжуються нові візуальні мови та наративи. У різні роки їх оформлювали такі бренди, як Prada, Chanel, Louis Vuitton, Jacquemus. Уперше в історії української модної індустрії бренд реалізував takeover такого масштабу. Інсталяцію Ruslan Baginskiy можна побачити на вулицях Парижу з 8 липня по 25 серпня.
«Для мене і для команди це більше ніж проєкт — це важливий момент, присвячений українській культурі: її силі, витонченості, креативності й здатності надихати цілий світ. Це розповідь про наш дім з великою любов’ю до того, ким ми є. Щодня вітрини бачитимуть тисячі людей, які цього літа приїхали в Париж. Ми віримо в мову культури, а кожна вітрина в центрі міста — це наш голос», — каже Руслан Багінський.



Візуальна розповідь, що отримала назву Ruslan Baginskiy Tales, поєднує сучасний дизайн, традиційні техніки та художню інтерпретацію української ідентичності. 12 вітрин задумані у вигляді виставки просто неба; кожна з них розкриває окрему історію. Серед вітрин можна побачити:
Вітрина, присвячена лозоплетінню із села Іза — унікальній техніці, що входить до Списку нематеріальної культурної спадщини ЮНЕСКО. Саме з майстрами з Ізи бренд створив однойменну сумку влітку 2023 року.

Вітрина з манекенами, натхненими роботами Казимира Малевича, що перегукується з українським авангардом.

Пара вітрин у синьо-жовтих кольорах: на дисплеї збільшена «бейкер бой кеп», натхнена традиційним тином, та масштабовані RB bag charms у вигляді українських птахів.
«Я хотів, щоб вітрини не просто показали продукт, а розповіли про його культурне походження. Звідси з’явилась ідея формату вуличної виставки — історії, яка говорить про Україну і про красу, яку треба зберегти», — додає дизайнер.

До проєкту дизайнер долучив сучасних українських митців та майстрів: килим для зони магазину Ruslan Baginskiy реалізував Ярослав Кущу в техніці тафтингу. Даша Імшенецька розробила унікальний сервіз, натхнений формами колекцій RB. Юстина Гризлюк працювала над колірною палітрою та виконанням манекенів для вітрин. Птахів з дерева створила Ілона Цветкова.
Гостям та друзям бренду було надіслано спеціальне фізичне запрошення — колекційний bag charm у вигляді синиці, ця пташка першою «сповістила» про запуск події.

Редактор рубрики шоу-бізнес. Пишу про зірок, новини та події зі світу шоу-бізнесу. Захоплююсь репортажною та fashion фотографією, мистецтвом, латиноамериканською музикою