Пишеш пісню, але не знаєш, як донести її до зірки? Лайфхаки від продюсера Михайла Ясинського допоможуть зрозуміти, як правильно звертатися до менеджерів та артистів, щоб пісня була почута і куплена.
Кому писати, щоб пісня була почута: артисту чи менеджеру?
«До кого звертатись авторам, щоб продати пісні: до артистів чи менеджерів?»
Отримав таке запитання. Просте, на перший погляд, але всередині — цілий світ. І трохи болю.
Біль — це коли автор пише концертному директору. Або піарнику. Ну тобто людині, яка точно не займається репертуаром. І тут уже питання не в каналі комунікації, а в рівні підготовки. Бо, погодьтеся, коли ти не знаєш, кому й навіщо пишеш — це вже не пітчинг, це пошук у темряві.
Правильніше писати або артисту, або менеджеру. Але ще правильніше — написати менеджеру й запитати: «Куди саме вам зручно надіслати пісні?» Все. Поставив питання — і чекаєш. Якщо пісня сподобалась, то дадуть знати, а якщо ні — то ні. Тиша — це теж відповідь. Просто треба вміти її чути.
Як правильно продати пісню: кроки до успішного пітчингу
Один з надійних варіантів — звернутись до агенції, що займається правильною комунікацією між артистами, авторами.
Надсилаєш пісню, займаєшся комунікацією сам? Зроби це з повагою до того, хто має її слухати:
— сформуй точне повідомлення, з описом, представся
— додай назву, текст пісні
— створи короткий опис (стиль, темп, артист, і тд)
— надсилай НЕ файлом у месенджер, а лінком на SoundCloud або короткий Google Docs
Найголовніше: автор має зробити життя менеджера простішим.
Сервіс → структура → якість.
⠀
І, звісно, пісня. Бо якщо вона потрапить у ціль — її точно почують.
Брифування пісні: як зробити її незабутньою для зірки
А ще — в моєму підході до роботи з авторами обов’язковим є брифування, до цього треба бути готовим. Не просто сказати «шукаємо пісню», а дати картинку: хто герой, яка в нього інтонація, що болить, що смішить, у якій сценографії ця пісня звучатиме природно.
Бо велика пісня починається з порозуміння.

Редактор рубрики шоу-бізнес. Пишу про зірок, новини та події зі світу шоу-бізнесу. Захоплююсь репортажною та fashion фотографією, мистецтвом, латиноамериканською музикою