Connect
To Top

Фільм ПІСЛЯ – дивитися чи ні

“Після”: рецензія на фільм про підлітків, з’ясовано, чого в ньому бракує. Логічно думати про перегляд цього стрічки у кінотеатрі?

Давайте я сразу проясню ситуацію, щоб було зрозуміло, чому далі мої висловлювання будуть трохи скептичними.
“Після” – дуже вузькоспеціалізований фільм. Якщо ви маленька жінка 14-15 років, вам цей фільм, скоріш за все, сподобається. Тому що він про підлітків і для підлітків відповідно. Що ж в цьому поганого? Нічого. Абсолютно нічого. Нічого, що ми ще не бачили.

КОПІЯ КОПІЇ – ЗАСЬ

Під час перегляду фільму у мене виникала асоціація з такими картинами, як “500 днів літа” і “Жаркі літні ночі”. Тільки якщо в першого був досить оригінальний сценарій та прийоми подачі, а в другого суворі реалії інколи брали верх над підлітковою безтурботністю, то твір Дженні Гейдж (режисер фільму “Після”) не може запропонувати нічого такого, чого ми ще не бачили в сотні інших картин цього жанру.

50 ВІДТІНКІВ БЕЗ КРОВОССУЩИХ

Якщо порівнювати з іншими стрічками, «Після» – це кінокомікс. Як і «Сутінки», як і «50 відтінків сірого», як і багато інших. Адаптувати книгу до екрану завжди складніше, оскільки у книзі вже є свій коло читачів, яким потрібно сподобатися, але також і про нову аудиторію, яка не знайома з твором – не забути.

Фильм После рецензия
Кадр з фільма “Після” (2019)

І не слід забувати про конкурентоспроможність у кінороботі. Ведь дуже образливо, коли на перших 10-ти хвилинах фільму розумієш, не лише як закінчиться фільм (це часто трапляється в наш час), але одразу стає ясно, ЯК будуть розвиватися події і буквально передбачаєш усі сюжетні повороти. Ведь все це ми бачили, і, на жаль, навіть не один раз, а набагато, набагато більше. Нам не просто НЕ пропонують нові ситуації, а нафіг подсовують тих самих шаблонних героїв, ті ж шаблонні декорації. Міняються лише обличчя акторів і місця зйомок. Тут вам і стандартний набір меншинств: подруги-лесбіянки, друг-негр (вибачте, афроамериканець), обділили хіба що азіатів, ну або цей момент я проспав.

ЛІНИВА КАЗКА

Чи актори виконали гарно, чи я зачепився на деякий час, але події, що відбуваються на екрані, здаються л.. л-л… ло… логічними (що?!). Поясню: розумію, що героїня не могла з таким характером повести себе так чи інакше, але в декораціях цієї соплеплескательної казки – наче й могла. У будь-якому разі, сюжет швидше хоче проскочити зав’язку і якнайшвидше продемонструвати ті самі відносини двох безмежно глибоких і різних людей. *Саркастично*

Фильм ПОСЛЕ рецензия
Джозефін Ленгфорд і Хіро Файнс-Тіффін, кадр з фільма “Після” (2019)

Проте все ж таки, між героями є пресловута “хімія”. І покопавшись в Вікіпедії, я виявив, що це було пріоритетною задачею для творців: знайти хімічно-активних між собою акторів. Ними стали Джозефін Ленгфорд і Хіро Файнс-Тіффін. Перша з практично практично цнотливою (як і її героїня *іронічно*) фільмографією, а другого я бачив лише в образі юного Тома Реддла зі світу “Поттеріани”. Хлопці виглядали непогано, гармонізували між собою і спільними зусиллями створювали цю чарівну (ні) казку. Шкода, що автори були занадто ліниві, щоб придумати щось оригінальніше.

Кадр из фильма "После" (2019)
Кадр з фільма “Після” (2019)

ДИВИТИСЯ ЧИ НІ?

Звісно, кожен може вирішувати, чи витрачати свої гроші на “Після” чи відкласти на потім. Скажу одне: “Після” великого екрана точно не вартий. Для загального ознайомлення можна і на ноутбуці через місяць-другий подивитись.

Вердикт: проходняк.

КІНО