Олег Скрипка, Серж Смолин, Ігор Посипайко, СолоХа на церемонії нагородження фестивалю сумнівної реклами “Каннські леви”. А також море пива і зірка гідропарку!
3 жовтня столиця затряслася від переможного рикоту справжніх “Каннівських левів” – першого фестивалю по-справжньому сумнівної реклами від креативної формації R_Agency. Подія викликала ажіотаж в культурних колах, тому цього вечора туса рекламістів органічно доповнилася світськими левицями та іншими незвичайними художниками.
Церемонію нагородження відвідали зірки шоу-бізу, блогери та селебріті: Олег Скрипка, Серж Смолін, Ігор Посипайко, СолоХа, Анна Свиридова, В’ячеслав Соломка, Міла Кузнецова, Любка Губка та топові гравці рекламного світу.
Розважальна частина заходу заслуговує особливої уваги. Це була вибухова суміш із дивних людоподібних істот, свинячої грудей і вокальної феєрії короля Гідропарку – Миколи Ковальського.
Журі фестивалю:
Голова журі – Олег Томін, живе подвійним професійним життям. Вдень він засновник і креативний директор агентства Bart & Fink, вночі – режисер. Його головне вимога до реклами – щоб було цікаво. Як тим, хто знімає, так і тим, хто дивиться. Ролики для «Люксоптика», Roshen, COMFY, work.ua – усе з цього ГОСТа.
Ілля Ануфрієнко – засновник та креативний директор Bickerstaff.734. Екс-старший-артдир в Banda. У рекламі сім років, за цей час встиг заробити 22 Effie та 31 нагороду на креативних фестивалях: Epica Awards, Reddot, Young Cannes Lions, Golden Drum та інші.
Юрій Кузнецов – білоруський креативщик, який обрав Київ для реалізації свого творчого потенціалу. Екс-артдир в Banda. Зараз займається незалежною режисерською і акторською діяльністю, а ще Юрій – автор вірусного челленджа #13тупихроликів.
Журі визначили переможців у категоріях “Принт” і “Фільм”, а також спеціальної номінації «Ніс Діда» за найгірший копірайт.
Переможцями у категорії “Print” стали:
Золотий Лев
«Ferero Roshen» – Клименко Віталій і Ренчковський Ярослав
Переможцями в категорії “Фільм” стали:
Золотий Лев
«Спорт-могила» – Даниїл Тертичний
Тоже, друзі, дбайте про гігієну медіапростору та навколишнього середовища – документуйте “тупу” рекламу, оскільки організатори вже готують дати наступного фестивалю @Каннівські Леви.
Сторінка фестивалю: каннівськілеви.com.ua