Home НОВИНИ ШОУ-БІЗНЕСУІнтервʼю Максим Фадеєв: У Дорна просто спроба натягнути на себе «який я оригінальний»

Максим Фадеєв: У Дорна просто спроба натягнути на себе «який я оригінальний»

by Вікторія Єгорова

Максим Фадєєв про скандал з лейблом Malfa, прощення та ненависть до артистів, поганій музиці Дорна та талановитої Біллі Айліш, майбутньому реп-виконавців та мрії побудувати музей Мадам Тюссо на Балі. Інтерв’ю вийшло на PREMIER.

Про скандал з відпусканням лейблу Malfa

Чому я розігнав увесь менеджерський склад Malfa? Тому що крадіжки стали системними. Крали на всьому, на чому тільки було можливо. Тягли камери, шнури, батарейки. Все, що можна було вкрасти. Я втомився працювати з нерозумілим контингентом, який приходив до мене з гарними дипломами. Виявляється, що є такий новий стиль: ти приходиш, ти взагалі ніхто, у тебе є диплом, ти кажеш “я все знаю”, тебе беруть на випробувальний термін на пару місяців за велику зарплату, ти працював, заробив свої 500-600 тисяч і пішов в іншу компанію розповідати ту саму казку. От у мене таких красенів було дуже багато.

А ось нова Malfa.. ніяких дітей більше не буде. Буде звичайна професійна рутинна робота. Я не буду більше ставитися до співробітників як до частини моєї родини. Тому що я зрозумів, що не може бути двох родин. Вона одна. У мене вона з трьох людей.

Я раніше думав, що ми сім’я, що ми йшли всі разом..а виявляється, я всіх змушував. Ти просиш артиста запостити іншого артиста з твоєї ж сім’ї. Він цього не робить. Чому? Не хочу. Командної історії, мрії, яку я хотів створити — я не створив. Не вийшло, не склеїлася ця ваза. Тому я вважав, що це не моя дорога, я закрив це і щасливий.

Кожен з них знає всередині, як було насправді. І до речі Олег Майамі про це відверто говорить, що його просили так себе вести — без назв кого просили. Це була навмисна акція, намисний заплет. І там немає жодної мети. Мета — зробити боляче.

Про нову концепцію лейбла 

Якщо раніше я продавав музику, то зараз, якщо люди талановиті, то я просто буду роздавати її, щоб це виглядало. І нічого не буду з цього мати. Це одна з нових концепцій MALFA.

Ми будемо займатися продюсуванням. До нас можуть заходити різні люди, ми будемо їх продюсувати і відпускати. Контрактів не буде.

Я не хочу працювати з артистами, для мене це принципова позиція. Не хочу мати з ними нічого спільного ніколи. Ми будемо працювати лише з творцями. Хлопці з “Інки” – всі творці: вони самі складають, самі ставлять хореографію, самі одягаються. Вони особистості.

Я буду брати західних артистів і розвивати. У нас будуть підписані американці, англіци, яких ми будемо розкручувати там. Музика скрізь однакова, у музики немає мови.

Про роботу з “Інкою” та цінностях продюсера

Я все-таки є цінністю для них. Навіть якщо вони самі пишуть. Я ніколи не ставлю своєї фамілії, але коригую, надаю підказки і роблю речі, завдяки яким пісня приймає інший контекст, якщо потрібна моя підтримка. В цьому і полягає моя цінність і цінність продюсування.

Про створення хітів

Я ніколи не роблю заголовною першу пісню. У мене заголовна пісня — четверта. Я завжди качаю, качаю, а потім наношу удар.

Про необхідність лейблів 

У росії не потрібні лейбли, це якась істерія від трьох-чотирьох осіб. У америці всі лейбли працюють за контрактами, це в усьому світі нормально. Тільки в нас якась така тенденція. Почало верещати пара-тройка дурнів, інші дурні приєдналися. Але контрактні відносини між артистом і продюсером ніхто не скасовував. У нас з’явилася парочка з інтернету, які кричать, що цього не потрібно. Хай ще пару років кричать, подивимося. Їх не буде ніхто. Вони всі кричать, а потім їх уже немає.

Про реперів

Мені не подобається, коли людина з босацького перетворюється в надушенного побритого чоловіка. Якщо ти босак – читай босацькі тексти. Раніше я слухав, а потім побачив, як вони живуть і що пишуть в своїх текстах, і все, для мене це зашквар. Отже він їздить на лакшері автомобілях, а сам типу за вулицю качає. Це що, правда? Вони качають, що вони такі босаки, гангстери, а потім плюються один в одного через людину, наші гангстери.

Всіх цікавлять гроші. Як тільки кладеш йому на стіл кілька сотень доларів, тру перетворюється у недолік.

Про Скриптоніта

Я сприймаю тільки одного Скриптоніта, який справжній індіанець, і який не дискредитував себе. Мені подобається, що він робить, він талановитий хлопець, автентичний. Коротше кажучи, він правильний пацан.

Про Монатика та Дорн

Це дизайн простий, звичайний дизайн музичний. Це що, музика? Ось у Монатика є музика. Відмінність у тому, що у Монатика дивовижні гармонійні різні ходи, обороти, мелодичні форми, ритміка, він просто красень! А у Дорна просто спроба натягнути на себе “який я оригінальний”.

Про Біллі Айліш

Рік-два і ситуація в корені зміниться. Усі ці репери перетворяться на гномів. Усі, хто сьогодні стоїть у пафосі зверху, опиняться унизу. Музика повертається. Це доводить появу всіляких артистів нових. Там (в Америці — прим. ред.) цих понтарезів немає, навіть не валялись поруч. Біллі Айліш якщо взяти. Це музика! Там є форма, мелодія, підхід до інструментарію, гармонія. Все поєднання. Талановита музика. Точка.

Про російський шоу-бізнес

Іскренності немає. Один снобізм, пафос, а якщо розкопати — нуль.

Про музей Мадам Тюссо на Балі

У лагуні позаду пристані я хочу створити підводний музей фігур відомих людей. Точно ведемо переговори з музеєм Мадам Тюссо, щоб взяти їх бренд. Вони хочуть ідеальної схожості, але це океан, і з цим складність. Проте в Новосибірську ми зараз розробляємо матеріал, який можливо підійде, і ми зможемо це запропонувати англійцям. Але навіть якщо вони не погодяться, ми зробимо підводний музей фігур видатних людей: музикантів, політиків.

Про батька

Він мій головний учитель. Він всю мою життя мене приваблював, змушував, я був дуже такий… хуліган. Не думаю, що він розумів мою музику, але завжди підтримував мене.

Про батьківство

Я завжди розмовляю з дітьми як з дорослими. Якщо мені образливо, я образлюся на нього як дорослий. Єдине, що ніколи не можна робити, це знижувати значення дій дитини, кричати на нього і бити.

Про найтяжчі періоди у житті

У 17 років, коли в мене була операція на серці. У 36 років, коли в мене наставла глухота, і останні три роки, коли я хотів прийняти рішення щодо розпуску артистичного і менеджерського складу компанії.

Про стиль керівництва

Я жорсткий керівник. Але лише з тими, хто лінивий, хто брехун, хто злодій. Можу пробачити 100 разів, якщо це випадкова помилка. А якщо це не випадкова професійна помилка, то буде звільнений з другого круга.

Related Posts

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?